piatok 17. decembra 2010

Dermacol Caviar long stay

V prvom rade som chcela tento post uverejniť už skôr. Včera som konečne mala čas. Lenže "človek mieni Pán Boh mení". A tak, keď mám pre Vás kopec infošiek a nových postov, zbláznilo sa počasie, a s ním aj internet. Aj tento článok mi trval nekonečne dlho. Vďaka mrazom sme totiž pocítili, že internetové spojenie nie je len tak. Nejak mrznú káble, či čo ani sama poriadne neviem, skrátka, kým sa mi to tu načíta je to bez srandy 20 minút, aj to len cez deň. Večer môžem len snívať, to mi ani nenačíta. Taaak, to bol krátky výlev....:), síce skôr na zaplakanie.
 Už asi mesiac používam tento make-up. A teraz sa Vám chystám o ňom niečo povedať:). Ste zvedavý však...?
   V prvom rade obal až nápadne pripomína obal jedného z drahších výrobkov. Je ním navonok takmer totožný La Prairie. Povedzme si narovinu je to tak. Porovnať samotné dva produkty nemôžem, ale sami vidíte zhodu. Obrázok som narýchlo (resp. s mojím "vysokorýchlostným" internetom stiahala z netu- trvalo to strašne dlho):).
    V samotnom vnútri nájdete korektor a make-up, ktorý sa nanáša pre nás možno trošku nezvyčajným spôsobom. Oceňujem najmä korektor, veď konečne nemusím behať po drogérke a zháňať vhodný korektor k odtieňu make-upu. A samozrejme ho mám konečne na jednom mieste s make-upom v prípade rýchlej opravy nedostatkov. Make-up je trochu hustejší, než na aké sme zvyčajne zvyknutý, takže sa pohdlne nanáša takou špachtličkou, ktorá je uchytená vo vrchnáčiku. Mimochodom, práve včera som si všimla, že nad korektorom vo vrchnáčiku je zrkadielko. Úžasné však:))))
 O hutnosti make-upu som sa tu už zmieňovala. Samotný make-up je dostupný v 4 odtieňoch, takže je trošku tažšie si vybrať ten vhodný pre seba. Ja mám 2 Fair. Jednotka je skôr taká do porcelánova, resp. svetlé typy, a 3 a 4 som neriešila, lebo pre mňa boli už moc tmavé. 
    Nižšie môžete vidieť kúsok zrkadielka vo vrchnáčiku, ale ozaj len kúsok. Korektor je krémovejšej konzistencie a dobre chytá aj sa nanáša. Už som sa tu niekoľko- krát zmienila, že mám mastnejšiu pokožku, no tento make-up mi vyhovuje. Je dlhotrvajúci - o tom sa nezabudli zmieniť, ani samotný výrobcovia na obale (zdá sa mi, že som kdesi čítala, že 16 hodinový). Obsahuje výťažky z kaviáru. A pribalený je "zdokonaľujúci korektor". Ďalším sľubovaným účinkom je, že zpevňuje a vypína pleť, dodáva jej hladký a rozjasnený vzhľad. Takže určený asi nebude na teenegerskú pleť, veď tí ešte vypínať nepotrebujú. Kolagén u nich funguje na 100%.
   Ja len dodám, že pre mňa ideálnym, nie je ani tento odtieň, preto ho ešte následne korigujem, tak ako zvyčajne aj zvyšok tváre bronzerom. Ja tomu hovorím, že si "tvarujem tvár":))). Myslím, že odtieň jedna bol s ružovkastým podtónom, tento je zase so žltým. Niekedy mi pripadá trošku mrtvolný, ale to je vec názoru. Po dotvorení bronzerom sa to dá:)
 Vidíte ako drzí na "lyžičke". Tento typ nanášania by mal byť hygienický. Veď aj v parfumériach mávate pribalenú ku krému takú kvázi-lyžičku. Na hygienické nanášanie.
 Takmer som sa zabudla zmieniť, že tento make- up je krycí, takže ak máte nejaké kožné nedostatky, čo nezakryje tento make up- pomôže korektor. Najprv sa aplikuje korektor a potom make-up. Nezabudnite použiť krém, lebo v tomto zimnom počasí by Vám pleť mohlo riadne vysušiť. Ja som musela začať používať iný krém na zimu, lebo moja pleť sa " zlbláznila". O tom niekedy nabudúce.
 Plusy:
- zaujímavé nanášanie:) -hygienické
- balenie s korektorom
- dosť krycí
- matujúci


Mínusy:
- malý výber odtieňov (4)
- moc by som ho nedoporučila na suchú pokožku (skúsiť môžte, ale asi vám nebude vyhovovať)

Zaujal Vás tento make-up? Páči sa Vám balenie?

EDIT: Ako mi aj pripadal, tak som sa aj dočítala, že je vhodnejší pre zrelú pleť.

Budem sa snažiť to tu aktualizovať, ale s tým internetom neviem, neviem. Krásny začiatok víkendu:)

7 komentárov:

  1. Dosť ma zaujal ak mám povedať pravdu :) už dosť dlho hľadám vhodný make-up ale zas pozerám aj na cenu...po posledných otrasných pokusoch sa mi nechce investovať horibilne sumy do make-upov keď mi nebudú vyhovovať. Od dermacolu som používala tu "omietku" v bielom balení a to my prekrylo že fest,lebo ja mám teraz otrasnú pleť :( ale uvidím..keď budem v drogírke pozriem sa asi aj na tento :)

    Sissinka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. asi si poprvé v životě na ten svůj xichtík napatlám make-up, protože tenhle musím mít :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ja mam skor suchu plet..:( Takze pre mna asi nebude..skoda lebo vyzera naozaj skvele:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, super recenzia :) tento makeup som dnes prvý krát použila, ale čo ma prekvapilo bola vôňa.. mne sa zdá, že strašne smrdí..ta umelo chemicky :/ aj tvoj mal taký zápach alebo mám nejaký vadný kus? odp ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fuu, tak to si uz fakt nepamatam ako vonal..:(nepomozem ti. Je to uz strasne davno.

      Odstrániť
  5. mám naň teraz 50% zľavu v DMke...rozmýšľam, či kúpiť či nie. Mám mastnejšiu a problematickú pleť, doteraz som mala MF Lasting Performance, len mám pocit, že mi upchával póry a na čele sa mi z neho robila krupica...a tak som si kúpila Astor Perfect Stay, v odtieni 200 (100 je vraj do ružova) a ten mi je na zimu tmavýýý :/ :/ :/ začínam byť zúfala, pôjdem vyskúšať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no u nas je dost problem, ze tie nejbledsie su do ruzova a to nemam ani ja rada, mam pocit, ze mi to vytihane vsetky zacervenania, vobec sa v nich necitim:) a neskusala si BB kremy, ale tie prave azijske? Ked som pouzivala Misshu, o ktorej som pisala na blogu, plet sa mi zlepsila a dokonca sa mi zlepsili aj pozostatky akne, dost mi pomohlo, ze som nepouzivala krem a na to make-up, kedze obe zlozky uz v sebe ma BB, nemusi ti sadnut, ale mozno by stal za skusku aspon nejaky tester z ebayu...:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)