pondelok 14. augusta 2017

FILORGA


Ahojte! Možno ste si na sociálnych sieťach všimli francúzsku značku FILORGA. V roku 2014 táto kozmetika so svojou radou TIME-FILLER, do ktorej patrí TIME-FILLER, TIME-FILLER MAT a TIME-FILLER EYES, presvedčila porotu a získala ocenenie ANTI-AGE & BEAUTY TROPHY 2014. Bestsellerom sa stal napr. očný krém OPTIM EYES a ocenenie získal aj krém na ruky HAND-FILLER. A kedže bola "masáž" pozitívnych ohlasov skutočne intenzívna, neodolala som a pár produktov si zaobstarala. 


Prvá voľba padla na: Pleťový krém TIME-FILLER, ktorý sľubuje zredukovanie všetkých typov vrások už počas mesiaca používania. Popritom nič nedaruje ani nerovnostiam a spraví všetko pre obnovenie perfektnej pleti.
Obsahuje:
  • tripeptidy, ktoré pôsobia ako botox a obmedzujú kontrakcie jemných mimických svalov, čím je tvár zrelaxovaná a pôsobí mladšie,
  • komplex NCTF v kombinácií s peptidmi stimuluje tvorbu kolagénu a kyseliny hyalurónovej, čím zvyšuje hutnosť pokožky a jej vypnutie. Zároveň aktívne zložky podobné peelingu pôsobia ako mikro-peeling a zjemňujú/vyrovnávajú povrch pleti,
  • zapuzdrenú kyselinu hyaluronovú, ktorá dodá pleti hydratáciu, rieši vrásky spôsobené dehydratáciou. Pleť pôsobí plnším dojmom.
Vhodný pre všetky typy pleti od 30 rokov, určený pre oddialenie známok starnutia.


Krém je pred prvým použítím ochránený hliníkovou fóliu. Po jej odstránení som zavetrila príjemnú nevtieravú (kvetinovú) vôňu.
Samotný krém má zamatovú textúru, niečo medzi krémom a gélom, ktorá sa do pleti dobre zapracuje. Od krému som mala vysoké očakávania, už aj preto, že som naň presedlala celá nešťastná z Facedermy. Dávala som mu dosť času na prejavenie účinkov, no úprimne musím priznať, že som asi nepozorovala, čo som očakávala. A kedže som nemala pleť samú o sebe v dobrej kondícií, čo znamenalo, že nedala pokoj mojim prstom, rozrýpala som si pár miest, ktoré sa nie a nie hojiť. Sledovala som aj vrásky a aj keď som si chcela nahovoriť, že to s nimi niečo robí a miznú, pravda je taká, že sa nič nedialo.:/ Pleť bola hladká, žiaden zázrak sa však nekonal a aj vráska na čele mi ostala.
Krém som kupovala v nejakej akcii na beautybay.com [49.40€ / 50ml]


*****


Krém som doplnila sérom PERFECT+, ktoré vzniklo na základe všetkých lekárskych skúsenosti FILORGY s jediným cieľom, vytvoriť sérum pre perfektne vyzerajúcu pleť
Perfect+ rieši:
  • JEMNÉ VRÁSKY & TEXTÚRU PLETI - trojica aktívnych látok, skin booster + látky podobné peelingu + NCTF, obnovujú bunkovú komunikáciu  a stimulujú obnovu pleti pre hladší vzhľad.
  • PÓRY & LESK - aktívna sťahujúca látka redukuje póry a dáva pleti dlhodobý matný finiš.
  • dodáva ZDRAVÝ "GLOW" - aktívna rastlinná zložka reaguje v harmóní s pleťou a vytvára prirodzený zlatý tón pleti.

Pokožka je transformovaná. Každým dňom získava štruktúru a vzhľad mladšej pleti.

Sérum je veľmi príjemné. Vonia obdobne ako zvyšok Filorga produktov, ktoré som už stihla vyskúšať. Má tekutejšiu konzistenciu ("lotion"), ktorá sa aplikuje kvapkadlom. Do pleti sa okamžite vpije.:)
Perfect+ som používala len ráno, kedy som nepozorovala nejaké výrazne sfarbenie/opálenjší vzhľad. Keď som ho však na dovolenke pri mori používala aj ráno, napriek tomu, že som si tvár neopaľovala dosiahla som rovnaký tón pokožky na tvári aj dekolte (samozrejme aj zvyšku tela).
Nemilo ma prekvapkvapilo, keď som po nejakom čase zistila, že z vnútra vrchnáčika sa odlupujú kúsočky čierneho "tesnenia". Ako jemné negatívum beriem aj to, že nevidím koľko produktu je vo fľaštičke.
Dostupné na filorga.sk, [bežná cena 63,80€/30ml, využila som povianočnú zľavu 30% = 44.60€]


*****


A starostlivosť som uzavrela očným krémom TIME-FILLER EYES, ktorý obsahuje zapuzdrenú kyselinu hyalurónovú + NCTF® - Botox-like aktívnu zložku - Peptidy - Greek tree- rastlinné komplexy- matrikin. Krém má riešiť hneď niekoľko problémov očného okolia zrelej pleti ako:

  • VRÁSKY, pretože obsahuje rovnaký TIME-FILLER komplex ako zvyšok produktov tejto rady, ktorý rieši nielen mimické vrásky, ale aj tie, čo vznikli v dôsledku dehydratácie, či veku (strata pevnosti). 
  • POKLES VIEČOK, na ktorý útočí liftingový komplex. Ten pôsobí spevňujúco a vypínajúco na horné viečka
  • RIASY, ktoré zosilnejú a urýchlia rast vďaka provitamínu B5 a matrikinu.
  • TMAVÉ KRUHY POD OČAMI, ktoré porieši komplex rastlinných výťažkov a účinné látky s peelingovým efektom, ktoré zosvetlia pigmentáciu. Nanosféry kyseliny hyalurónovej a NCTF posilnia steny vlášočníc a zlepšia stav tmavých kruhov.
Podobne ako krém na pleť má aj tento zamatovú konzitenciu, ktorá je trošku hutnejšia. Kelímkové balenie je pred prvým použitím ochranené hliníkovou fóliou. V čase vyhotovenia fotiek som ho používala len pár dní, preto som naň ešte nemala tak celkom ujasnený názor. Aktuálne už mám minuté 2/3 kelímka.
Tým, že je krém hutnejší, treba viac pozornosti venovať zapracovaniu do pleti. Povedala by som, že má pozitívny vplyv na očné okolie. Pleť v okolí oči sa mi zdá pevnejšia. Samozrejme môžu to byť len dohady, skutočný výsledok by som mohla vidieť, keby na jedno oko krém používam a na druhé nie. Z dnes prezentovanej trojice ma však oslovil najviac. Vyhovuje mi aj to, že nie je primastný a nemám problém aplikovať naň makeup. Kedže mám šťastie a tmavé kruhy ma netrápia, neviem posúdiť, aký má na ne vplyv, či urýchli rast alebo zlepší kvalitu. Vzhľadom na to, že používam sérum na rast rias Hairplus, ktoré je mimoriadne účinné, neviem posúdiť účinok na riasy. Predpokladám však, že by som samotným krémom nedosiahla takú dĺžku ako s Hairplusom, kedže to ani nemá v popise práce.;)
Očný krém som zohnala na illicopharma.com v akcií [za 30,31€/ 15ml, bežná cena je 47,99€]



Zaregistrovali ste FILORGU? Oslovila Vás táto značka? Páčia sa Vám obaly? Ako som už spomínala, osobne som asi najväčší efekt pri očnom kréme. Každopádne mám ešte nejaké produkty, tak uvidím ako sa mi osvedčia tie...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)