štvrtok 28. septembra 2017

JOHN MASTERS HAIR PRODUCTS


Dosť bolo prokrastinácie, je načase napísať zase ďalší článok. Dnes o vlasovke! 
Ani neviem kedy presne, no z čista jasna upútal moju pozornosť dizajn obalov JOHN MASTERS ORGANICS. Neskôr som narazila na poľskom Douglase na najpredávanejšie produkty. A hádajte, kto bol v 10tke najpredávanejších produktov na vlasy? Už asi tušíte. Bol a zároveň ešte stále je kondicionér, ktorý vidíte aj na obrázku. I keď predsa len by ma zaujímalo ako často aktualizujú výsledky, kedže sa mi zdá, že za posledný rok sa priečky veľmi nepomenili.:D

Značku JOHN MASTERS ORGANICS založil vizionársky stylista JOHN MASTERS v svojom salóne v Soho. Tento krok bol prirodzeným vyvrcholením jeho vzrastajúcej oddanosti k organickým látkam a k precitnutiu, aké nebezpečenstvo spôsobujú drsné chemikálie, s ktorými denne nielenže pracoval, ale ich popri práci aj vdychoval v salóne. Preto sa zaviazal vytvoriť "toxin free salon enviroment" bez škodlivých toxínov, čo sa mu nakoniec podarilo a na Manhattane otvoril prvý "free air" salón.
V roku 1991 začal s rozsiahlym výskumom a testovaním éterických olejov, rastlinných extraktov a ďalšch rastlinných zložiek, aby vyrobil prvé organické výrobky určené na vlasy.
Ako sám hovorí: "Staroslivosť o seba a o planétu sa nemusí vylučovať. Máme len jedno telo a dostaneme len jednu planétu. Prečo s oboma nezaobchádzať s maximálnu starostlivosťou?"
Prostredníctvom partnerstiev s farmármi a zberačmi organických a divo rastúcich prísad a odhodlaním využívať 100% recyklovateľné obaly a výrobné metódy šetrné k životnému prostrediu, prináša dokonalý "luxus bez viny". Zaväzuje sa k prísnym štandardom kvality, výkonnosti a ekologickej certifikácie kvality. 
Značka získala niekoľko ocenení, zároveň aj cenu za najlepšiu organickú produktovú líniu v Európe. V súčasnosti ponúka aj produkty na pleť a telo. :)

Kedže žiadna žena nie je rada, keď jej padajú vlasy, rozhodla som sa vyskúšať systém prípravkov pre optimálny rast vlasov. Ten je určený pre osoby, ktoré majú problémy s vlasovou pokožkou. Systém SCALP zahŕňa 3 kroky: 
  1. OČISTU (šampón)
  2. STAROSTLIVOSŤ (hĺbkovo čistiace sérum)
  3. STIMULÁCIU (hĺbkovo objemovú starostlivosť).
Ja som ich doplnila ešte o kondicionér. Bez neho ani na krok.:D


- JOHN MASTERS ORGANICS SCALP spearmint & meadowsweet scalp stimulating shampoo -

  • stimulujúci šampón reguluje stav vlasovej pokožky, ktorá je nadmerne mastná alebo suchá,
  • čistí upchaté vlasové folikuly, čím ich oživuje 
  • kontroluje tvorbu a odstraňuje nadbytok kožného mazu na povrchu pokožky, čím dodáva vlasom stratený objem.
Šampón by ste mali vmasírovať do vlhkých vlasov a nechať pôsobiť 1-2 minúty. Následne ošetriť kondicionérom. Pričom každý typ vlasov má svoju vlastnú kombináciu. V prípade jemných vlasov treba siahnuť po kondicionéri s pomarančovými kvetmi a citrusmi alebo s rozmarínom a mätou. Na kučeravé vlasy je určený kondicionér s avokádom a levanduľou. Na veľmi poškodené vlasy zase kondicionér s medom a ibištekom.

Samotnný šampón je balený v hnedej polopriehľadnej fľaške. Obsah je jantárovej farby. Má tekutejšiu konzistenciu a nie je extrémne penivý, čo je dôvod, prečo mám nutkanie dávať si ho viac. Pôsobí, akoby ho vlasy do seba vpíjali. Vlasy si ním umývam 2x, pričom prvýkrát pení menej, druhýkrát sa už viac rozšupne, ale nie je to nič prehnané. 
Prenikavo mätovo vonia, očakávala by som, že sa dostaví aj nejaký chladivý pocit. No skôr než moju pokožku, bičuje moje čuchové vnemy. V pozitívnom zmysle. Ak však tento typ vône neobľubujete, radšej sa mu vyhnite. Apropo, chladivý pocit - cítila som ho len raz, keď sa mi šampón dostal na čelo.:D U mňa je potrebné po ňom použiť aj kondicionér. A musím spomenuť, že sa mi po ňom rýchlejšie mastili vlasy.

Bežná cena: 23 € /236 ml (-20% zľava DOUGLAS/ AUPARK)




- JOHN MASTERS ORGANISCS citrus & neroli detangler -

Kondicionér s ľahkou formulou funguje ako "rozmotávač" vlasových zamotancov, ktoré eliminuje na minimum, pričom vlasy hydratuje bez zaťaženia. Obsahuje prírodný sójový a borákový olej, ktorý dopĺňa obsah lipidov. Proteíny a vitamíny obnovujú silu a lesk. Esenciálne oleje z citrusov a neroli oblažia povznášajúcou vôňou. Zanecháva vlasy lesklé a dobre ovládateľné. Funguje aj ako bezoplachový kondicionér. V tejto verziíí ho však nemám odskúšaný. Je vhodný aj na farbené vlasy.

Po použití šampónu je pre mňa použitie tohto kondicionéra "MUST". Oproti nemu je však konzistencia hutnejšia. Napriek tomu sa mi z vlasov dobre vymýva, čo oceňujem najmä preto, že pri iných mám dosť často problém. Ani po hodnej chvíli sa mi ich nedarí vypláchnuť. Vlasy sú po jeho použití hladké a voda po nich aj pri zmývaní pekne "tečie". Vôňa mi troška pripomína citrónovú limonádu, no vo vlasoch sa neudrží. Rozhodne Vám po ňom vlasy nebudú voňať nasledujúci deň.
Mám dojem, že zosvetľuje vlasy, čo mi vzhľadom na názov a obsiahnuté citrusy dáva zmysel.;) A efekt sa mi rozhodne páči.:)

Bežná cena: 20 €/ 236 ml ( kupované v parfumérií DOUGLAS/ AUPARK s 20%)


- JOHN MASTERS ORGANICS SCALP DEEP SCALP PURIFYING SERUM -

Sérum pre vlasovú pokožku, ktorú čistí a poskytuje jej starostlivosť. Zmäkčuje ju, zmierňuje zápaly a vracia jej optimálne pH. Funguje tiež ako prevencia proti padaniu vlasov a na stimuláciu vlasového rastu.
Odporúčané množstvo je 2-4 kvapky. Sérum sa nanesie na vlasovú pokožku a vmasíruje.

Produkt sa aplikuje pomocou kvapkadla. Kameňom urázu však je jeho gélova konzistencia. Tým, že je tuhšia, ťažšie sa aplikuje. Navyše pri stlačení nikdy neviete, koľko produktu ste si presne aplikovali a kam presne. Zle sa rozmiestňuje, takže sa mi pravidelne stalo, že som si ho dala na jedno miesto priveľa, čo pôsobilo zaťažujúco na vlasy a ja sa namiesto vytešovania z oslnivého objemu, tešila na najbližšie umývanie. Alebo jednoducho situáciu zachraňovala suchým šampónom. Aj pri tomto produkte sa stretnete s mentolovou vôňou.

Bežná cena: 32 € / 59 ml ( - 20% zľava v parfumérií DOUGLAS /AUPARK)


- JOHN MASTERS ORGANICS SCALP deep scalp follicle treatment & volumizer for thinning hair - 

Vďaka kombinácií 19 bio certifikovaných bylinných extraktov a esenciálnych olejov povzbudzuje činnosť vlasovej pokožky a podporuje tak rast od korienkov. Zlepšuje stav pokožky, vyživuje, prekrvuje, vyrovnáva produkciu mazu a odstraňuje voľné radikály. Ďalšie zložky zväčšujú objem a dodávajú lesk.
Nanáša sa po umytí, nastriekaním na vlasovú pokožku a následným vmasírovaním. Podľa inštrukcií by ste mali vlasy rozčesať a hlavne neoplachovať!:)

Ak ho porovnám s produktom Kérastase, ktorý ma uspôsobené nanášanie, na čo najpresnejšie ku korienkom, musím skonštatovať, že tento sa mi k nim nanáša dosť ťažko a dosť nepresne. Vonia príjemne po levanduli. Nepozorovala som ani nejaký pozorovateľný objem. Nemôžem si pomôcť, ale viac ma presvedčil Kérastase. 

Bežná cena: 30 €/ 125 ml ( - 20% zľava DOUGLAS / Aupark)


- JOHN MASTERS ORGANICS SEA SALT -

Vďaka tomuto unikátnemu spreju obsahujúcemu prírodnú morskú soľ môžete deň, čo deň vyzerať akoby ste ho celý strávili na pláži, Obsiahnutá morská soľ  dodáva textúru a extra objem. Zatiaľ čo certifikovaná organická levanduľa chráni vlasy pred vysušením. Vhodný je aj na farbené vlasy. Podporuje kučery a dokaže absorbovať mastnotu medzi dvoma umytiami.:) 

"Beach look" nebol nikdy tak ľahko dosiahnuteľný. Ja po ňom rada siaham, keď mám dojem, že moje vlasy potrebujú dodať objem. (Mame som ho rada kombinovala so Sassoon Edit body. Používa ho aj samostatne a mám taký dojem, že keď to neminuteľné balenie dôjde, pôjde si do obchodu po ďalšie. Ako sa sama vyjadrila, je vraj lepší ako lak na vlasy (tuží, ale nerobí krustu a pôsobí prirodzene.)). Mne sa s ním hneď pri prvom použití podaril dokonalý "beach look". Netreba to s ním však prehnať, lebo si budete musieť skrátiť interval medzi umývaním. Milujem ako dokáže dodať objem a ak nechcem plážový vzhľad a vlasy rozčešem, pôsobia na mňa tak inak, krajšie. Tuží dokonca aj kulmové vlnky. Navyše príjemne morsky - levanduľovo vonia. Človek pri tom normálne relaxuje.:)

Bežná cena: 20 € / 266 ml ( - 20% zľava / paruméria AUPARK)

SEA SALT "v akcií"

Použité produkty JOHN MASTERS ORGANICS (len vyfénované)

Tak dáme zhrnutie, čo poviete? Musím sa priznať, že ma JOHN MASTERS ORGANICS neočaril natoľko, akoby som čakala. Už aj vzhľadom na cenu jednotlivých produktov.
Kedže šampón veľmi nepení, aby som ho naniesla na všetky vlasy, musela som ho použiť viac než by som chcela. Príjemné mätovo voňal, paradoxne som však na pokožke necítila žiaden chladivý pocit.
Veľkým pomocníkom pre mňa bol kondicionér, lebo po šampóne boli vlasy "vŕgajúce" a nie veľmi spolupracujúce. Asi by som ich nerozčesala bez straty na životoch.:D Navyše k mojej spokojnosti som mala dojem, že vlasy vďaka obsiahnutým citrusom aj jemne zosvetľuje. Také prirodzené ombré nie je zlé.:) A keď mu v lete dokáže ešte niečo pomôcť....
Vôňa šampóna ani kondicionéra sa mi vo vlasoch nedokázala udržať. V podstate som ju necítila ani bezprostredne po umytí. Vlasy sa mi po tomto kombe rýchlejšie mastili, zvyčajne v pohode vydržím 3-4 dni, pri tomto bol 3. deň už hraničný.
Sérum bolo pre mňa sklamaním. Zle sa aplikovalo, zvyčajne sa mi podarilo dať na jedno miesto priveľa a vlasy práve na vrchu hlavy pôsobili spľasnuto. Pozitívum: mätovo voňalo.
Napriek tomu, že sprej sa mal aplikovať ku korienkom vlasov, rozstrekovač tomu veľmi nepomáhal. Levanduľová vôňa bola príjemná. Žiaľ, efekt som nevidela.
Asi by som mala zhodnotiť, či mi "systém" pomohol a vlasy ma neopúšťali. Ako každý rok, na prelome augusta/ septembra mi vlasy viac padajú. Časom sa stav sám od seba vráti do poriadku. Kedže som produkty používala práve v tomto období, neviem objektívne zhodnotiť, či za zníženie padavosti môže JOHN alebo jednoducho kozmický čas. Kedže ho však používala aj mama spýtala som sa jej na názor. Tiež nevedela jednoznačne zhodnotiť, či bol systém účinný. S nadhľadom však povedela, že si nevšimla, že by jej vlasy padali viac. A už aj to je úspech.:) V podstate sa v tomto názore zhodneme.
Posledným predstaveným kúskom bol "slaný sprej", ktorý si absolútne získal moje srdce. Len to s ním netreba prehnať, lebo vlasy budete mať presne také ako po 3 dňoch na pláži bez umývania. Také mastnejšie, matnejšie, možno trošku zamotané. Závisí aj od stavu vašich vlastných vlasov. Väčšinou sa tento stav prejavil až druhý deň po "prepísknutí" množstva. Napriek tomu dodal objem a vlasom aj príjemnú vôňu. Po prečesaní sa mi javili krajšie. Obsahuje skutočnú morskú soľ, ktorá sa objavuje po oschnutí aj okolo uzáveru a rozprašovača.
Takže z 5 výrobkov ma dostali len 2: kondicionér a "slaný sprej". 

Počuli ste už o JOHN MASTERS ORGANICS? Ako na Vás pôsobí? Páčia sa Vám obaly?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)